top of page

グループ

公開·43名のメンバー

[[[LIVE HD<]]''''] Celtic Glasgow Feyenoord Rotterdam kijken streaming 13 december 2023

17 uur geleden — Brendan Rodgers is confident Celtic can breach the "barrier" in Europe as they prepare to conclude their Champions League campaign.

Feyenoord ... Feyenoord - FC Volendam | Eredivisie 2023-2024 · Feyenoord. Feyenoord. 14K views2 days ago WE'RE HERE with a WIN | #UCL STORIES | FEYENOORD - CELTIC. Zo blijf je helemaal up-to-date, waar je ook bent. Van 't Schip over AEK Athene-thuis: 'Alleen winst telt' Ajax maakt zich klaar voor de laatste groepswedstrijd in de UEFA Europa League tegen AEK Athene. Het thuisduel met de Grieken moet gewonnen worden om na de winterstop actief te zijn in de Conference League. Trainer John van 't Schip heeft zijn ploeg op scherp gezet. "Het is voor Ajax en de ontwikkeling van de ploeg belangrijk dat we doorgaan. " Amourricho over rentree: 'Mooi dat ik mezelf weer mag laten zien' Jong Ajax won maandagavond op sportcomplex de Toekomst met 2-1 van Jong FC Utrecht. NOS.nl - Nieuws, Sport en Evenementen | Nederlandse Kijken. 0:33. Gedoofd. 0:43 Feyenoord neemt het vanavond (21.00 uur) in de Champions League in Glasgow op tegen Celtic, een club met een uitgesproken ... 2023 15:00 11 reacties Goal of the Month November • Stem nu! 1 dec. 2023 13:17 12 december NieuwsVermoedelijke opstelling · Beelen vervangt Trauner 12 dec. 2023 21:01 24 reacties NieuwsBekerwedstrijd tegen FC Utrecht in een uitverkochte Kuip 12 dec. 2023 19:52 EuropeesSlot sluit wijzigingen in de basiself niet uit 12 dec. Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) · X Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlFor the Future Highlights Show | O15 en O13-1 Teqball Tournament Jong Ajax | Kalokoh en Agougil vs Kremers en De Graaff: 'Wat doe ik?! ' Ajax komt in actie tegen Social Hate Berghuis in Club van 100: 'Dortmund-thuis was mijn beste wedstrijd' Future Favourites #2 | 'We maken hem zeker captain' Portret | Ar'Jany Martha: 'Dit is pas het begin' Special | Ajax - Barcelona: spektakel in 2013 Take a Seat met Ronald de Boer | 'Het was een keiharde leerschool' Ramaj: 'Elke fase in het leven heeft goede kanten' Bosman: 'Je droomt ervan om te scoren bij je debuut' Van Damme: 'Wielrennen is een uit de hand gelopen hobby geworden' Reportage | Droomstart in UEFA Women's Champions League Rensch over honderd duels in Ajax 1: 'Dit pakt niemand mij meer af' Clarke: 'Dankbaar om terug te mogen komen naar de Ajax-familie' Ajax Doc | De erfenis van Johan Cruijff Special | Davy Klaassen: Ajacied in Milaan Nederlandse les met Akpom: 'Dit zou ik als toetje eten' Throwback | Ajax in de #UEL 2016/2017 ⏮ For The Future Highlights Show | O18 en O14 treffen AZ Van 't Schip: 'Ik wil helpen, Ajax is mijn club' Ajax Doc | Verhalen over meesterscout Tonny Bruins Slot Forbs wint Lasse Schöne Trophy: 'Het berichtje van mijn zus deed me veel' Future Favourites #1 | 'Je hebt een heleboel grote namen' Samenwerking Ajax met Athletico-PR: 'De voordelen zijn grenzeloos' Tomás Galásek: ' Ajax-tijd heel mooi en succesvol' Ook jonge arbiters dromen van toekomst in de Johan Cruijff ArenA Ajax Vrouwen voor het eerst in FC 24: 'Vroeger maakte ik mezelf na' G-voetbaltoernooi in Amsterdam-Noord Special | Doelpuntenregen in Klassieker: 'Niet zomaar een uitslag' Rugnummer quiz | Hato: 'Past bij centrale verdediger' Ajax Doc | '10 jaar Ajax Vrouwen' Ajax Vrouwen in Moldavië: 'Heel speciaal om hier te zijn' Muurschildering Ajax-legends in Johan Cruijff ArenA onthuld Behind the scenes | Content voor nieuw seizoen Ajax Doc | 'Ajax 2002/2003: Rock-'n-roll in Europa' Ajacieden schitteren bij lancering derde tenue Vermaelen: 'Ajax was een enorme leerschool' Ajax Doc | 'Ajax 1973: voltooiing van de trilogie' Ajax Doc | 'Ajax 1972: De beste finale' Ajax Doc 'Ajax 1971: de eerste Europa Cup' Gabri: 'Ik had bij Ajax willen stoppen' Special | De Ajax-jaren van Edgar Davids Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Special | 75x Johan Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november Top 10 Goals | Dansen met Wamberto Braziliaanse samba met Wamberto in Amsterdam. ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. Bezoek ESPN om elke minuut sportnieuws, uitslagen, highlights en commentaar te krijgen voor de AFL, NRL, Rugby, Cricket, voetbal en meer! 2023 19:20 3 reacties EuropeesSlot over CL-campagne: "We kwamen net te kort" 12 dec. 2023 18:34 NieuwsSlot bevestigt: Hartman en Stengs kunnen spelen 12 dec. 2023 18:07 NieuwsPersconferentie Slot & Hancko over Celtic - Feyenoord 12 dec. 2023 17:51 NieuwsKuyt over Gimenez: "Hij moet nog stappen zetten" 12 dec. 2023 17:40 NieuwsStadion Feijenoord draait topjaar, maar zorgen over lening blijven 12 dec. 2023 14:35 14 reacties Nieuws'Feyenoord op pole position voor deelname WK clubteams 2025' 12 dec. 2023 11:48 18 reacties EuropeesFeyenoord vertrekt met 24 spelers naar Glasgow 12 dec. 2023 11:32 Nieuws'Heracles Almelo ontslaat trainer Lammers in aanloop naar duel met Feyenoord' 12 dec. 2023 06:00 0 reacties 'Juichen bij de cornervlag, de vakken zitten vol... ' [video] 11 dec. 2023 19:08 Samenvatting Feyenoord - FC Volendam (3-1) 11 dec. 2023 08:51 Into The Weekend • met Mats Wieffer 10 dec. 2023 13:07 Paixão wekt verbazing; 'schwalbe van het jaar' 10 dec. 2023 12:44 Samenvatting · Feyenoord - PSV (1-2) 4 dec. 2023 13:19 Feyenoord O21 - FC Twente/Heracles O21 [Livestream 15:00] 2 dec. Celtic Glasgow Feyenoord Rotterdam kijken live 13 3 uur geleden — 53 minuten geleden — Celtic Glasgow Feyenoord kijken live 13 december 2023 Celtic FC - Feyenoord. De Schotse kampioen behaalde slechts 1 ... Rijnmond: Nieuws, sport en achtergronden ... kijken. EXPLOSIE. Buren in de stress na reeks aanslagen op Vlaardingse loodgieter FC Rijnmond liveblog: Hartman sluit weer aan bij Feyenoord in Glasgow. Feyenoord - Celtic op tv bekijken: hoe laat en op welke Furuhashi moest zaterdag tegen Dundee FC (3-0 zege), een wedstrijd waarin hij tot scoren kwam, gewisseld worden nadat zijn schouder uit de kom vloog. Hij zei na ... De rappe oud-Ajacied liet zijn tegenstanders veelvuldig zijn hakken zien en maakte tijdens zijn periode bij Ajax enkele heerlijke treffers. Ter ere van zijn verjaardag hebben wij er tien op een rij gezet. Luister donderdag naar de marathonuitzending van Ajax Radio Ajax 1 en de Ajax Vrouwen spelen donderdagavond een Europese wedstrijd. Dat betekent een marathonuitzending van Ajax Radio. Kun je de wedstrijd(en) niet bekijken? Schakel dan vanaf 18:40 uur in bij Ajax Radio voor de extra lange uitzending. Celtic Feyenoord Rotterdam kijken stream 13 december 2023 9 uur geleden — Celtic Feyenoord Rotterdam kijken stream 13 december 2023 Feyenoord livestream Eredivisie. Wanneer je ESPN Compleet hebt, krijg je daar het ... Amourricho van Axel Dongen, die na langdurig blessureleed zijn rentree maakte, en Tom de Graaff keken na afloop met een tevreden gevoel terug op de wedstrijd. "Het viel allemaal goed gelukkig. " Litmanen op Ajax-reünie: 'Ik heb hem vijftien jaar niet meer gezien' Na een paar jaar afwezigheid vond er eindelijk weer een Ajax-reünie plaats. Tijdens het thuisduel met Sparta waren tientallen Ajax-coryfeeën aanwezig zoals Sjaak Swart, Heinz Stuy, Jari Litmanen, Sunday Oliseh en Ray Clarke. (LIVESTREAM) Feyenoord Rotterdam Celtic Glasgow kijken live 19 sep 2023 — (LIVESTREAM) Feyenoord Rotterdam Celtic Glasgow kijken live stream 19.09.2023 14 uur geleden — Feyenoord – Celtic op TV en Live Streams: ... 1908. nl - Altijd. Overal. Feyenoord. Champions League woensdag 13 dec. 2023 21:00 Primeur Transfers 2 uur geleden 12 reacties NieuwsHereniging met Reiss Nelson wordt moeilijk: "Ik heb een nieuw contract bij Arsenal" 13 dec. 2023 10:00 8 reacties NieuwsCeltic mist drie spelers tegen Feyenoord 13 dec. 2023 09:33 1 reactie Feyenoord nieuws van vandaag TransfersKassa Feyenoord rinkelt bij waarschijnlijke wintertransfer Boženík 13 dec. 2023 12:13 NieuwsVan Oord blijft President-commissaris Stadion Feijenoord 13 dec. 2023 06:05 4 reacties NieuwsMATCHDAY • Celtic - Feyenoord 13 dec. 2023 00:00 In beeld Bekijk meer Leven met Feyenoord: Alles over Celtic - Feyenoord [video] 12 dec. Feyenoord Rotterdam -Feyenoord [3]-1 FC Volendam lgor Paixão 96' · r/soccer • 4 days ago. -Feyenoord [3]-1 FC Volendam lgor Paixão 96'. https://streamion.me/watch/feyenoord-3-1-fc ... ' [video] JeugdOverzicht Academy: Onder 13 wint maar grijpt naast wintertitel 11 dec. 2023 17:44 NieuwsTwijfelend vertrouwen VASF-bestuur in stadion directeur 11 dec. 2023 17:22 9 reacties NieuwsStemmen: Geertruida en Hartman maken kans op titel 'Held van het Jaar' 11 dec. 2023 14:00 NieuwsCeltic beleeft slechte generale: "Een van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien" 11 dec. 2023 12:59 VrouwenSamenvatting · Feyenoord V1 - ADO Den Haag V1 (1-1) 11 dec. 2023 11:33 NieuwsCL-duel tegen Celtic onder leiding van Fransman 11 dec. 2023 10:07 6 reacties SeriesVerhuurde Feyenoorders: 't Zand scoort prachtige vrije trap, Hendriks mag eindelijk weer juichen 12 dec. 2023 09:09 NieuwsManschot fluit zondag Heracles - Feyenoord 12 dec. 2023 08:57 NieuwsFeyenoord gaat strijd aan met 'no-show' onder supporters 12 dec. 2023 07:21 27 reacties ColumnsColumn • De Kuip is leeggeroofd en Feyenoord mag de scherven opruimen 12 dec. 2023 06:45 7 reacties In beeldLeven met Feyenoord: Alles over Celtic - Feyenoord [video] 11 december FotoverslagenFoto's stadion tour Rangers FC 11 dec. 2023 20:04 In beeld'Juichen bij de cornervlag, de vakken zitten vol... Live Voetbal Streaming & TV-Schema's: woensdag 13 dec. 1FC Cincinnati; 2Orlando City SC; 3Columbus Crew SC; 4Philadelphia Union; 5New Celtic vs Feyenoord · Paramount+, ViX, DAZN Canada, HBO Max, DAZN Germany,. 12 ... Celtic - Feyenoord: live kijken op tv en online 7 uur geleden — Zo kun je met live stream op tv + online naar Celtic - Feyenoord kijken in de Champions League op woensdag 13 december 2023 om 21:00 uur.

グループについて

グループへようこそ!他のメンバーと交流したり、最新情報をチェックしたり、動画をシェアすることもできます。

メンバー

• Miller Torbert
    Miller Torbert
  • kanehide-craft
  • Mansi Kothari
    Mansi Kothari
  • Shivani Patil
    Shivani Patil
  • Tanu Mahajan
    Tanu Mahajan
グループページ: Groups_SingleGroup
bottom of page